STRUČNO POSLOVNI SKUP
BusConnect 2025

ZEPTER Hotel
Vrnjačka Banja

27. februar - 01. mart 2025.godine

Days
Hours
Minutes
Seconds
BusConnect Conference

Saznajte više o našoj konferenciji

Poslovno udruženje drumskog saobraćaja Srbijatransport Beograd i Poslovno udruženje drumskog transporta Panontransport Novi Sad organizuju Stručno poslovnu konferenciju BusConnect, najveći skup autobuskih prevoznika i pratećih delatnosti u regionu, 
koji će se održati od 27.02.2025. do 01.03.2025.godine u ZEPTER HOTELU Vrnjačka Banja

AUTOBUSKI PREVOZ Stanje, izazovi i perspektive

Stručno poslovni skup BusConnect je mesto sastanka svih koji su uključeni u sistem organizacije, podrške i poslovanja u sektoru javnog prevoza putnika i mobilnosti u Republici Srbiji

RAZGOVOR JE LEKOVIT, POŽELJAN I KORISTAN

Prezentacija i promocija struke i sistema vrednosti javnog transporta putnika i održive mobilnosti

U ime organizatora skup BusConnect potpisuju:

  • Generalni direktor Goran Aleksić dipl.ing saobraćaja
    Poslovno udruženje drumskog saobraćaja
    Srbijatransport Beograd
     
  • Direktor Mirko Vučinić dipl.ing saobraćaja
    Poslovno udruženje drumskog transporta
    Panontransport Novi Sad

Teme konferencije & Agenda

Teme MEĐUNARODNO SRTUČNOG POSLOVNOG SKUPA BUSCONNECT2025

  • Poslovni ambijent u sektoru transporta putnika
  • Turizam i vanlinijski prevoz putnika
  • Edukacija u saobraćaju
  • Digitalizacija u transportu i mobilnosti
  • Javno-privatno partnerstvo
  • Unapređenje zakonske regulative iz oblasti prevoza putnika i regionalna iskustva
  • Zaključci poslovno stručnog kupa BusConntact i kako biti bolji
Poslovni ambijent u sektoru transporta putnika

Uređenje poslovnog ambijenta u sektoru transporta putnika je od presudne važnosti za efikasnost poslovanja, kvalitet usluge, kvalitet uslova rada za zaposlene, bezbednost saobraćaja, konkurentnost na tržištu.

Uređenje poslovnog ambijenta u sektoru transporta putnika je važno za kvalitetnije korišćenje resursa, mobilnost u društvu, kvalitet života građana, zaštitu životne sredine, dekarbonizaciju, ekonomsku održivost poslovanja.

Evidentan je niz problema sa kojima se susreću prevoznici, putnici, siva ekonomija je veoma velika, prihodi po kilometru su mali, problem nedostatka profesionalnih vozača, održivost poslovanja je upitna, prosek starosti autobusa je 17 godina, nedostaje potrebna institucionalna podrška u uređenju tržišta, uređenje rada autobuskih stanica ... i niz drugih problema u poslovanju autobuskih prevoznika.

Važna mera Vlade Republike Srbije jeste snižavanje akcize za transportne svrhe na 34,56 rsd/lit. koje će imati velikog uticaja na suzbijanje sive ekonomije, novi Zakon o oglašavanju u smislu onemogućavanja reklame i promocije nelegalnog i nezakonitog rada, snižavanje starosne granice za pristup obuci za profesionalnog vozača... Sve mere daju svoje efekte ali ima još puno toga da se uredi i unapredi.

Za uređenje poslovnog ambijetnta u sektoru transporta putnika su presudno zainteresovani putnici, institucije na republičkom nivou i na nivou lokalne samouprave, zaposleni radnici i sindikati, osiguravajuća društva i poslovni partneri prevoznika, ali pre svih, za uređenje poslovnog ambijetnta u sektoru transporta putnika su zainteresovani poslodavci i prevoznici javnog prevoza putnika.

Turizam i vanlinijski prevoz putnika

Vanlinijski prevoz putnika, turistička ponuda, organizovani prevoz dece i đačke ekskurzije su važan segment poslovanja autobuskih prevoznika. Uređenje i unapređenje kvaliteta usluga, autobusa i reprezentativnog voznog osoblja su od velike važnosti za ugled i poverenje korisnika usluga.

Uređenje poslovanja i odgovornosti je od velike važnosti za unapređenje konkurentnosti vanlinijskog prevoza putnika i suzbijanje sive ekonomije. Potreba uvođenja elektronskog putnog lista i elektronskog spiska putnika.

Ponuda autobuskih prevoznika i saradnja sa turističkim agencijama su od velike važnosti za kreiranje konkurentne i kvalitetne ponude. U tom smislu međusobni odnosi u poslovanju, kao i promocija vrednosti ponude su od velike važnosti za ugled i prepoznatljivost prevoznika.

 

Edukacija u saobraćaju

Edukacija zaposlenih u saobraćaju je od velike važnosti za efikasno i ekonomično poslovanje prevoznika. Edukacija kreira kompetencije, koje daju ovlašćenja za rad na osnovu kojih se preuzimaju odgovornosti u svakom segmentu poslovnih procesa autobuskih prevpoznika.

Profesionalnim vozačnima je zakonom nametnuta početna obuka kroz srednje stručne škole, autoškole i CPC centre, kao i periodična obuka kroz CPC centre. Zahtev privrede je da cena obuika bude prihvatljivija a kvalitet obuke veći. Ovo jeste jedan od veliki problema za nove i potencijalne profesionalne vozače.

Prosečna starost vozača je sve veća a novih mladih vozača nema. Insistiramo na uspostavljanju sistema obuke koji je podrška transportu. U međuvremenu se uvoze radnici iz Indije, Šri Lanke ... Postavlja se pitanje njihove preiodične obuke, prilagođavanja na našu kulturu, jesik i životne standarde.

Digitalizacija u transportu i mobilnosti

Jedan od važnih procesa razvoja sektora transporta jeste razvoj digitalizacije. Za efikasan i ekonomski održiv model javnog prevoza putnika i mobilnosti građana je od presudne važnosti digitalizacija procesa, u cilju komunikacija sa korisnicima usluga i višem nivo servisa a koji je postao obavezan standard i očekivanje od strane putnika, kao i obezbeđivanje kvalitetnih informacija za upravljanje planiranjem poslovanja, vozilama, radnom snagom, prodajom, alotmanima, vanrednim situacijama

Sam proces fiskalizacije je doneo prevoznicima i digitalne softvere na bazi IOS i Androida, koji olakšavaju poslovanje i ubrzavaju razmene informacija i dokumentacije, ali i imaju značajan uticaj u racionalizaciji poslovanja, donošenju kvalitetnijih odluka i racionalizaciji poslovanja.

Nastavak procesa digitalizacije i unapređenje kvaliteta i dostupnosti usluge prevoza u Republici Srbiji je od strateškog uticaja na opredeljenje korisnika usluga i celokupnu privredu i društvo. Jedan od važnih projekata koji je ispred nas jeste kriranje sinhronizacionog komunikatora koji bi usposatavio razmenu finansijskih i materijalnih podataka između različitih digitelnih softverskih rešenja u realnom vremenu.

Javno-privatno partnerstvo

Javno-privatno partnerstvo u komunalnoj delatnosti javnog gradsko-prigradskog linijskog prevoza putnika je model koji ima sve veći značaj u Republici Srbiji.

Potencijalno uređenje organizacije komunalne delatnosti na regionalnim principima daje posebnu dimenziju kreiranju javno-privatnog partnerstva u linijskom prevozu putnika, uz sagledavanje novih zakonskih i drugih rešenja i mogućnosti u cilju uspostavljanja efikasnijeg modela prevoza koji bi obezbedio viši stepen pouzdanost, bezbednosti, dostupnosti, ispunjavanja ekoloških standarda i organizacije i upravljanja ovim sistemom. 

Unapređenje zakonske regulative iz oblasti prevoza putnika i regionalna iskustva

Radna grupa za izradu Zakona o javnom prevozu putnika u drumskom saobraćaju je uradila najveći deo predloga promena i korekcija postojeće teksta. Kroz prezentaciju će se predstaviti rešenja koja će tek biti primenjena.

Kao nerešeno pitanje, ostalo je da se urede i unaprede rešenja u delatnosti međumesnog linijskog prevoza putnika, koji realno ima i komunalnu i socijalnu funkciju. Posebno veliki problem za putnike i za prevoznike je ostavio period Covid 19 a problemi traju i dan danas.

Neophodna je jasna, sistemska i suštinska izmena principa organizacije i funkcionalnosti javnog linijskog međumesnog prevoza putnika u drumskom saobraćaju, kao i definisanje mogućeg načini organizacije i subvencionisanja međumesnog linijskog prevoza u Republici Srbiji, koristeći iskustva država iz regiona (Republika Slovenija i Republika Hrvatska).

Zaključci poslovno stručnog kupa BusConntact i kako biti bolji

Svi paneli, predavanja, razgovori i predlozi biće uobličeni u zaključke i prezentovani nadležnim organima.

U tom smislu Poslovno udruženje drumskog saobraćaja Srbijatransport Beograd i Poslovno udruženje drumskog transporta Panontransport Novi Sad, organizacijom ovakvog skupa daju nemerljiv doprinos interesima poslodavaca u sektoru javnog prevoza putnika u drumskom saobraćaju ali i društva u celini.

 

Agenda

Prvi dan

Četvrtak: 27.02.2025.

  • 15:00
    Okupljanje od 15 sati. Ulazak u sobe
  • 17:00
    Piće dobrodošlice
  • 18:00
    SVEČANO OTVARANJE SKUPA
  • 18:30
    Okrugli sto 1
    Poslovni ambijent u sektoru transporta putnika u Republici Srbiji.
  • 20:00
    B2B razgovori i slobodne aktivnosti

Drugi dan

Petak: 28.02.2025.

  • 9:00
    Okrugli sto 2
    Turizam i vanlinijski prevoz putnika , analiza i predlozi za unapređenje
  • 10:15
    Kafe pauza
  • 10:30
    Okrugli sto 3
    Edukacija u saobraćaju. Kako do kvalitetne radne snage
  • 12:00
    Okrugli sto 4
    Digitalizacija u transportu. Interesi prevoznika i korisnika usluga.
  • 13.15-15:00
    Pauza za ručak
  • 15:30
    Okrugli sto 5
    Javna i privatna partnerstva: šta i kako autobuski prevoznici treba da znaju
  • 17:00
    Kafe pauza
  • 17:20
    Reč generalnog sponzora
  • 15:30
    Okrugli sto 6
    Unapređenje zakonske regulative iz oblasti prevoza putnika i regionalna iskustva. Predlozi, rešenja i primeri iz regiona - Uticaji na delatnost javnog prevoza putnika
  • 20:30
    Svečana večera
    Po posebnom rasporedu će biti organizovane i najavljene promotivne vožnja autobusima koji su eksponati po Vrnjačkoj Banji uz prigodne prezentacije ponuženih vrednosti.

Treći dan

Subota: 01.03.2025.

  • 9:30
    Okrugli sto 7
    Zaključci Skupa i kako biti bolji? Popunjavanje Evaluacionog formulara.
  • Do 11:00
    Napuštanje soba
    KRAJ SKUPA

UČESNICI

Poslovno udruženje drumskog saobraćaja Srbijatransport Beograd i Poslovno udruženje drumskog transporta Panontransport Novi Sad organizuju Stručno poslovnu konferenciju BusConnect, najveći skup autobuskih prevoznika i pratećih delatnosti u regionu, koji će se održati od 27.02.2025. do 01.03.2025.godine u ZEPTER HOTELU u Vrnjačkoj Banji.

Na ovoj konferenciji okupiće se veliki broj predstavnika državnih i privrednih subjekata i donosioca odluka u sektoru drumskog transporta putnika, pružajući vam jedinstvenu priliku za međusobno upoznavanje, povezivanje, saradnju, promociju usluga i proizvoda, koji su značajni za autobuske prevoznike.

Iz stručnog i poslovnog ugla ćemo sagledati moguće izazove, pretnje, slabosti i razvojne potencijale autobuskog prevoza u cilju kreiranja boljeg poslovnog ambijenta i unapređenja kvaliteta usluga mobilnosti u Srbiji i regionu.

Skupu će prisustvovati:
  • predstavnici državnih organa
  • predstavnici lokalnih samouprava
  • autobuski prevoznici
  • upravljači autobuskih stanica
  • stejkholderi
  • predstavnici turističkih agencija
  • predstavnici naučnih i obrazovnih institucija
  • prevoznici i udruženja iz regiona
  • partneri prevoznika
  • stručnjaci iz oblasti bezbednosti saobraćaja
  • sudski veštaci
  • predstavnici proizvođača autobusa
  • predstavnici pružalaca usluga održavanja i reparacije autobusa, enterijera, delova i kompnenata
  • dobavljači goriva
  • softverske kompanije za digitalizaciju transporta
  • kompanije koje pružaju usluge GPS praćenja vozila
  • agencije za radnu snagu
  • predstavnici proizvođača tahografa
  • prodavci auto delova, pneumatika i opreme za autobuse
  • servisi za zamenu stakla
  • predstavnici finansijske usluge – banke, lizing kuće
  • agencije za povrat pdv-a i plaćanje putarina
Gosti iz regiona:
  • Republika Slovenija
  • Republika Hrvatska
  • Bosna i Hercegovina
  • Republika Crna Gora
  • Republika Albanija
  • Republika Mađarska
  • Predstavnici Sekretarijata Transportne zajednice
Kako možete učestvovati?
  • Kao učesnik u panel diskusijama na različite stručne teme.
  • Kao reprezent kompanije koja će predstaviti sopstvene proizvode ili usluge.
  • Kao zakupac izložbenog štanda u holu hotela.
  • Kao korisnik površina ispred hotela na kome može biti izložen autobus.
  • Brendiranjem proizvoda i usluga koje nudite kroz razne vidove reklama.
  • B2B sastanci sa predstavnicima autobuskih kompanija i drugim poslovnim partnerima.
  • Promocijom Vaših usluga u jedinstvenom Informatoru stručnog skupa.
Zašto postati sponzor našeg Stručno poslovnog skupa?
  • Direktan pristup predstavnicima autobuskih kompanija i donosiocima odluka u transportnom sektoru.
  • Pozicioniranje kompanije
  • kao respektabilnog ponuđača u sektoru javnog prevoza putnika.
  • Povećanje vidljivost ponuđenih proizvoda i usluga pred velikim brojem predstavnika autobuskih kompanija iz države i regiona.
  • Nezamenljiva prilika za networking sa najvećim kompanijama javnog transporta putnika.

KOTIZACIJA SA UKLJUČENIM SMEŠTAJEM

Prisustvujte našoj BusConnect Konferenciji, rezervišite Vaše mesto na vreme, broj mesta je ograničen.

Smeštaj u hotel Zepter Vr. Banja
2 dana 27.02-01.03.2025.

Navedene cene kotizacije uključuju: smeštaj na bazi 2 polu pansiona (usluga počinje sa večerom 27. februara, a završava se sa doručkom 01. matra 2025.), koktel dobrodošlice, kafe pauze, svečanu večeru 28.02.2025.godine, sadržaje hotela (spa i bazen), akreditaciju i prisustvo izlaganjima i učešće u panelima, sertifikat o učešću.

Cene za uplate od 01.01.2025.godine
Jednokrevetna soba 38.000,00
Dvokrevetna soba 33.000,00
* U navedene cene nije uračunat 20% PDV-a.

Smeštaj u hotel Zepter Vr. Banja
1 dana 28.02-01.03.2025.

Navedene cene kotizacije uključuju: smeštaj na bazi 1 polu pansiona (usluga počinje sa ručkom 28. februara, a završava se sa doručkom 01.matra 2025.), koktel dobrodošlice, kafe pauze, svečanu večeru 28.02.2025.godine, sadržaje hotela (spa i bazen), akreditaciju i prisustvo izlaganjima i učešće u panelima, sertifikat o učešću.

Cene za uplate od 01.01.2025.godine
Jednokrevetna soba 28.000,00
Dvokrevetna soba 25.000,00
* U navedene cene nije uračunat 20% PDV-a.

Učešće na skupu
27.02-01.03.2025.

Navedene cene kotizacije uključuju: koktel dobrodošlice, kafe pauze, ručak (28.02.), svečana večera, akreditaciju i prisustvo izlaganjima i učešće na panelima, sertifikat o učešću.

Cene za uplate od 01.01.2025.godine
Učešće bez smeštaja 21.000,00
* U navedene cene nije uračunat 20% PDV-a.

Kontakt

Goran Aleksić
Tel: 064/6457431

Mirko Vučinić
Tel: 065/6688915
Biljana Kačarević
Tel: 064/6457434

Sponzorski Paketi

Generalni pokrovitelj skupa

12.000
evra

  • Članstvo u Srbijatransportu u 2025.godini
  • objavljivanje generalnog sponzora u promotivnim materijalima za skup
  • promocija na sajtu konferencije
  • brendovanje u sali gde se održava konferencija
  • učešće u panel diskusiji
  • štand u holu
  • kotizcija za 3 osobe
  • baner u sali za prezentacije
  • prezentacija i zahvalnost na svečanoj večeri
  • prezentacija za učesnike na skupu (do 10 minuta)
  • kotizcija za 3 osobe
  • logo na reklamnom materijalu
  • isticanje logotipa sponzora na akreditaciji
  • zahvalnost i zvanično obaveštavanje učesnika pred svaki panel
  • objavljivanje logoa na naslovnoj stranici i promo materijala na 2 stranice u Informatoru skupa
  • Sponzori

    5.000
    evra
    • Učešće u panel diskusiji
    • štand u holu
    • kotizcija za 2 osobe
    • objavljivanje sponzora u promotivnim materijalima za skup
    • promocija na sajtu konferencije
    • baner u sali za prezentacije
    • logo na reklamnom materijalu
    • isticanje logotipa sponzora na akreditaciji
    • zahvalnost i zvanično obaveštavanje učesnika pred svaki panel
    • promo materijal za učesnike
    • objavljivanje promo materijala na 2 stranice u Informatoru skupa

    Prijatelji autobuskih prevoznika

    3.000
    evra
    • štand u holu
    • kotizcija za 2 osobe
    • objavljivanje prijatelja skupa u promotivnim materijalima za skup
    • promocija na sajtu konferencije
    • baner u sali za prezentacije
    • objavljivanje promo materijala na 1 strani u Informatoru skupa

    Izlagač

    2.000
    evra
    do 2 izlagača
    • Parking mesto za eksponat - autobus ispred hotela
    • štand u holu
    • kotizcija za 1 osobu

    Medisjki pokrovitelji skupa

    • Medijska podrška skupu, objavljivanje relevantnih informacija o Stručno poslovnom skupu BusConect
    • objavljivanje tema skupa
    • objavljivanje minimalno 2 intervjua sa kompetentnim i stručnim predstavnicim i učesnicima skupa
    • objavljivanje izveštaja sa održanog skupa i zaključaka skupa, nakon održanog, u mesecu martu 2025.godine
    Pokrovitelji & Partneri Konferencije
    Svi sponzori
    #}